Monday, March 21, 2011

Mohd Hafizan Bin Mahsahirun


Sport?
Tinju

Name?
Mohd Hafizan Bin Mahsahirun

Age?
19 Tahun

What school are you from?
SMK Elopura, Sandakan

Which state are you represent?
Sabah

Which Coach are you training under?
Adam b. Daud

Who is your school coach?
Tiada

What are your other hobbies besides your sports?
Badminton

What was your most memorable race? E.g. which meet, event, time?
BIMP-EAGA, Brunei Darussalam 2008

What are your dreams and aspirations in the coming future?
Mewakili Malaysia.

When did you start to compete and what is your achievement then?
17 Tahun ( Johan- Sekolah)

Who's your role model/inspiration(s)?
Adam B. Daud (Jurulatih)

What's one advice that someone gave you then you apply during training and races?
Jangan cepat putus asa.

What are your international experiences?
BIMP-EAGA, Brunei Darussalam

What is your personal best now?
tiada

6 comments:

  1. assalamualaikum..
    saya mohd hafizan bin mahsahirun.. terdapat kesalahan dalam profil ini saya merupakan persilat dan bukannya tinju.. gambar tersebut bukannya gambar saya,. itu ada lah gambar rakan seperjuan saya dalam acara silat.. sewaktu mengikuti BIMP-EAGA, Brunei Darussalam.
    saya harap, pihak anda tuan dapat memperbetulkan semula kesilapan tersebut..

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..
    saya mohd hafizan bin mahsahirun..
    terdapat kesalahan dalam profil ini.. saya merupakan athlet dalam acara silat, bukan nya tinju.. dan gambar ini bukan gambar saya.. kerna itu adalah gambar rakan seperjuangan saya dalam acara silat.

    ReplyDelete
  3. ni bukan pic mohd hafizan mahsahirun... ni pic c aizat.... [kawan hafizan]

    ReplyDelete